Για αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, παρακαλούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την παράδοση την κατάσταση των προϊόντων και της εργοστασιακής συσκευασίας του, για τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως σπασμένο προϊόν, χτυπημένο προϊόν, λανθασμένη αποστολή προϊόντος, κλπ. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα.

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης και με την προυπόθεση ότι η συσκευασία είναι αθικτη και δεν εχει ανοιχτεί(σφραγισμένη).Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος για προσωπικούς λόγους του πελάτη τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον ίδιο.Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορίκα επιβαρύνουν την εταιρεία.

Παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα για να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).

Πληροφορίες Παραγγελίας

* Όνομα:


* Επώνυμο:


* Email:


* Τηλέφωνο:


* Αριθμός Παραγγελίας:


Ημερομηνία Παραγγελίας:

Πληροφορίες Προϊόντος & Αιτία Επιστροφής

* Όνομα Προϊόντος:

* Κωδικός Προϊόντος:

Ποσότητα:
* Αιτία Επιστροφής:
Το Προϊόν έχει ανοιχτεί:
  

Ελαττωματικό ή άλλες λεπτομέρειες:
Εισάγετε τον κωδικό στο ακόλουθο πλαίσιο: